مسئولیت نگهداری از لایسنس، سریال یا کد فعالسازی محصولاتی که خریداری میگردد، به عهده خریدار میباشد.
در صورتیکه لایسنس شما به دلیل کم توجهی در نگهداری از آن توسط شخص دیگری استفاده شود ، در صورت استفاده بیشتر از حد مجاز توسط کمپانی ارایه دهنده مسدود میگردد.
آنچه که وظیفه ما میباشد، این است که در صورتیکه مشترک ایست رایان، لایسنس، سریال یا کد فعالسازی خود را گم کرده باشد، آنرا مجددا برای ایشان ارسال کنیم.
در صورت مواجهه با چنین مشکلی میتوانید درخواست ارسال مجدد ایمیل بدهید (از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل درخواست مجدد ایمیل)
در کمتر از 24 ساعت اطلاعات محصول خریداری شده، مجددا بصورت کامل برای خریدار ارسال میگردد.
کدهای دریافتی از سایت کاملا اورجینال می باشند. برای اطمینان از این موضوع میتوان آنتی ویروس را از سایت اصلی محصول ایست یعنی eset.com دانلود کرده و لایسنس دریافتی را روی آنتی ویروس فعال کنید.
4 حالت وجود دارد که نیاز به پیگیری و رفع مشکل دارد:
1- پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و پول از حساب خریدار کسر گردد و به حساب ما آمده است، در این صورت طی 2-3 ساعت از طرف بانک اصلاح سند خواهد خورد و پول به حساب خریدار اتوماتیک برگشت داده خواهد شد.
2- پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و پول از حساب خریدار کسر گردد و به حساب ما نیز نیامده است، در این صورت طی 72 ساعت از طرف بانک اصلاح سند خواهد خورد و پول به حساب خریدار اتوماتیک برگشت داده خواهد شد.
3- پرداخت اینترنتی موفق باشد و پول از حساب خریدار کسر گردد و به حساب ما نیامده است، در این صورت معمولا طی 24 ساعت پول به حساب ما واریز خواهد شد در صورتیکه این امر اتفاق نیافتد، میبایست پول از طرف بانک به حساب خریدار اتوماتیک برگشت داده شود و در صورتیکه هیچکدام از این دو حالت اتفاق نیافتد، خریدار میبایست جهت پیگیری به بانک خودش (مبدا) مراجعه نماید…
4- پرداخت اینترنتی موفق باشد و پول از حساب خریدار کسر گردد و به حساب ما نیز امده است ولی به علت خطای سیستمی (برای محصولاتی که تحویل به لحظه و آنی دارند) محصول تحویل نشود، در این حالت در پنل ما مشخص میگردد و به سرعت خرید مشتری پیگیری می گردد.
آنتی ویروس های اورجینال که از سرور اصلی آپدیت می شوند، جدیدترین ویروس ها و تروجان ها را می توانند تشخیص دهند و از سیستم شما حذف کنند و از آنجایی که امروزه هر لحظه حمله جدید و ویروس های جدیدی در جهان در حال تخریب هستند سیستم شما باید آخرین آپدیت را از آنتی ویروس دریافت کند که آنتی ویروس های غیر اورجینال این ویژگی را ندارند.
آنتی ویروس های غیر اورجینال جدیدترین آپدیت را در فاصله زمانی طولانی تری دریافت کند و گاها ممکن است در تشخیص ویروس کاملا بی تاثیر باشند.
فعالسازی
4 حالت وجود دارد که نیاز به پیگیری و رفع مشکل دارد:
1- پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و پول از حساب خریدار کسر گردد و به حساب ما آمده است، در این صورت طی 2-3 ساعت از طرف بانک اصلاح سند خواهد خورد و پول به حساب خریدار اتوماتیک برگشت داده خواهد شد.
2- پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و پول از حساب خریدار کسر گردد و به حساب ما نیز نیامده است، در این صورت طی 72 ساعت از طرف بانک اصلاح سند خواهد خورد و پول به حساب خریدار اتوماتیک برگشت داده خواهد شد.
3- پرداخت اینترنتی موفق باشد و پول از حساب خریدار کسر گردد و به حساب ما نیامده است، در این صورت معمولا طی 24 ساعت پول به حساب ما واریز خواهد شد در صورتیکه این امر اتفاق نیافتد، میبایست پول از طرف بانک به حساب خریدار اتوماتیک برگشت داده شود و در صورتیکه هیچکدام از این دو حالت اتفاق نیافتد، خریدار میبایست جهت پیگیری به بانک خودش (مبدا) مراجعه نماید…
4- پرداخت اینترنتی موفق باشد و پول از حساب خریدار کسر گردد و به حساب ما نیز امده است ولی به علت خطای سیستمی (برای محصولاتی که تحویل به لحظه و آنی دارند) محصول تحویل نشود، در این حالت در پنل ما مشخص میگردد و به سرعت خرید مشتری پیگیری می گردد.