Menu

. پیشگیری از ویروسی شدن همیشه بهتر از ویروس کشی است

بررسی چگونگی ویروسی شدن لپ تاپ

کاربران لپ تاپ های امروزی با مشکل ویروسی شدن برخورد زیادی دارند. خرید انتی ویروس ایست فکر خوبی برای جلوگیری از این جور مشکلات است. از نشانه های ویروسی شدن لپ تاپ می توان به  کم شدن سرعت دانلود، فریز شدن سیستم، کار کردن زیاد سی پی یو، نمایش پنجره های فرعی و... اشاره نمود. اگر لپ تاپ ویروسی شود تنها راه چاره ویروس کشی آن می باشد؛ اما بهترین راه جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ است. ایست رایان با  فروش انلاین انتی ویروس ایست گزینه مناسبی را، جهت پیشگیری از ویروسی شدن لپ تاپ در اختیار شما قرار می دهد. در این مقاله در مورد پیشگیری های لازم قبل از ویروسی شدن لپ تاپ صحبت می کنیم.

پیشگیری های لازم قبل از ویروسی شدن لپ تاپ

یکی از راهکارهای جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ خرید انتی ویروس ایست می باشد. پیشگیری از ویروسی شدن همیشه بهتر از ویروس کشی است. بعضی ویروس ها بعد از ورود به لپ تاپ تمام سیستم لپ تاپ را مختل می کنند. برای رفع این ویروس ها باید از نرم افزارهای امنیتی استفاده کنید.

برای نمونه می توانید از طریق فروش انلاین انتی ویروس ایست را که یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروسی است، تهیه نمایید. این نرم افزار که یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های امنیتی است، به صورت آنلاین هم به فروش می رسد. شرکت ایست رایان برای ایجاد امنیت بیشتر برای لپ تاپ ها، مجوز های استفاده از آنتی ویروس اورجینال نود ۳۲ را عرضه نموده است. نرم افزار این آنتی ویروس را باید از شرکت های معتبر خریداری کرده و دانلود نمایید. باید جهت جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ، وب سایت های خطرناک را مسدود کنید و از نرم افزار های ضد جاسوسی و آنتی ویروس استفاده نمایید.

رفع ویروسی شدن با خرید انتی ویروس ایست

برای رفع مشکلات ویروسی شدن لپ تاپ باید آن را ویروس کشی نمایید. برای انجام این کار بهتر است از سایتی که اقدام به فروش انلاین انتی ویروس ایست کرده است، خرید خود را انجام دهید. آنتی ویروس های زیادی وجود دارند که به ویروس کشی لپ تاپ کمک می کنند، اما مهم این است که بتوانید از یک آنتی ویروس قوی کمک بگیرید. خرید انتی ویروس ایست گزینه بسیار مناسبی جهت انجام ویروس کشی است. این نرم افزار کارایی بالایی دارد و عالی عمل می نماید. با این آنتی ویروس کوکی ها به خوبی حذف می شوند. کوکی فایل متنی است که به وسیله بازاریاب ها و فروشنده های اینترنتی استفاده و ارسال می شود.

مزیت خرید انتی ویروس ایست

بیشترین مزیت خرید انتی ویروس ایست برای شما، حفاظت از اطلاعات شخصیتان می باشد. این اطلاعات به خاطر ویروس های مختلف در معرض خطر قرار دارند. امروزه به خاطر وجود ارتباطات زیاد از طریق اینترنت، راه های نفوذ ویروس به لپ تاپ ها زیاد شده است. ویروس های زیادی، جهت آسیب زدن به سیستم ها و هک کردن اطلاعات افراد تولید و ارسال می شوند. قبل از انجام هر کاری باید بدانید لپ تاپ یا کامپیوتر شما از چه راه هایی ممکن است، ویروسی شود. بعد از شناسایی این احتمالات در جهت رفع نمودن آنها اقدام نمایید. بعضی از این روش های ویروسی شدن را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

۱– ایمیل:

قبل از مراجعه به سایت فروش انلاین انتی ویروس ایست بهتر است، با روش هایی که ویروس وارد لپ تاپ می شود آشنا شوید. یکی از روش هایی که امکان دارد از طریق آنها ویروس به لپ تاپ شما وارد شود، ایمیل می باشد. ایمیل ها معمولاً برای تمام کاربرها کاربرد دارند. بعضی از ایمیل ها دارای ویروس هستند و از نظر ظاهری قابل مشخص کردن نیستند. بعضی از ایمیل های ارسالی هم ممکن است خود آلوده به ویروس نباشند؛ ولی دارای فایل های آلوده باشند.

با کلیک روی آن فایل ها تمام لپ تاپ یا کامپیوتر شما ویروسی می شود؛ اما اگر روی فایل کلیک نکنید ویروس به لپ تاپ منتقل نمی شود. پس برای جلوگیری از آلوده شدن لپ تاپ با ایمیل، بهتر است ایمیل هایی که فرستنده آنها آشنا نیست را باز نکرده حذف نمایید. بعضی از سرویس های ایمیل خود دارای آنتی ویروس هستند، استفاده از این سرویس ها ایمن تر می باشد. چون این سرویس ها اجازه دریافت و باز کردن ایمیل آلوده را نمی دهند. معمولاً ایمیل هایی که دارای ویروس هستند در قسمت اسپم ذخیره می شوند.

۲– دریافت فایل آلوده از طریق اینترنت یا دوستان:

فروش انلاین انتی ویروس ایست به عنوان یک روش جهت پیشگیری از ویروسی شدن لپ تاپ رونق زیادی داشته است. روش های ویروسی شدن لپ تاپ زیاد هستند و تا حدی می توان بدون آنتی ویروس با آنها مقابله نمود. یکی از راه های رایج برای ویروسی شدن لپ تاپ، دانلود فایل از اینترنت و یا دریافت فایل از طرف دوستان می باشد. هیچ وقت از سایت های مشکوک یا ناآشنا چیزی دانلود نکنید و فایل های ارسالی از دوستان نامطمئن را باز ننمایید.

۳– سی دی های آلوده:

بعضی از سی دی ها که فایل هایی روی آنها ذخیره می شوند، آلوده به ویروس می شوند. این سی دی ها به محض ورود به لپ تاپ، تمام سیستم را آلوده می کنند. تنها راه پیشگیری از آن این است که از افراد غریبه یا بد خواه، سی دی نگیرید.  

 

اهمیت فروش انلاین انتی ویروس ایست

یکی از روش های مطمئن برای جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ خرید انتی ویروس ایست می باشد. این آنتی ویروس بسیار قوی است و کارایی بالایی هم دارد. خرید این آنتی ویروس به صورت آنلاین هم انجام می شود. فروش انلاین انتی ویروس ایست یکی از مزیت های اصلی آن می باشد و یک امتیاز مثبت برای آن محسوب می شود. اهمیت فروش انلاین انتی ویروس ایست به خاطر قیمت مناسب و همچنین کارکرد بالای آن می باشد.  این آنتی ویروس از ورود هر گونه ویروس، به لپ تاپ جلوگیری کرده و در صورت ورود آن را از بین می برد. مهمترین و محبوب‌ ترین روش برای جلوگیری از آلوده شدن لپ تاپ به ویروس، خرید این آنتی ویروس می باشد.