Menu


رفع خطای فعالسازی

Eset Smart Security Premium

Complete protection without compromise for all your devices

Scroll Down

رفع خطای فعالسازی

هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET ممکن است خطایی هایی را با کد های خطای ACT و ECP دریافت کنید. در ادامه قصد داریم آموزشی برای رفع خطای فعالسازی آنتی ویروس ESET را برای شما ارائه کنیم.

1-ابتدا اتصال اینترنت خود را چک کنید و از برقراری اتصال کامل اطمینان حاصل کنید.

2-اگر در سیستم شما آنتی ویروس دیگری نصب است، آن را به طور کامل حذف کنید. می توانید از راهنمای حذف آنتی ویروس موجود در سایت استفاده کنید.

3-در منوی Start تایپ کنید CMD و بر روی برنامه Command prompt کلیک کنید و بر وری Run as administrator کلیک کنید.

4-در صفحه باز شده عبارت netsh winsock reset را تایپ کنید و Enter را بزنید. بعد از نمایش پیام زیر مبنی بر موفقیت عملیات انجام شده، سیستم خود را ری استارت کنید.

5-در صورتی که همچنان خطای فعالسازی بر طرف نشده طبق جدول زیر و از طریق کد خطای نوشته شده در صفحه خطا، مراحل لازم را برای رفع آن انجام دهید.

برطرف نمودن خطا خطای فعالسازی
این خطا مربوط به اتصال آنتی ویروس به سرور می باشد. ECP 4099 - ECP 20002 - ECP 20031
کد لایسنس وارد شده با محصول نصب شده مطابقت ندارد. ACT 7 - Error 0097
ساعت سیستم خود را روی تهران تنظیم کنید. ECP 4097
این خطا زمانی رخ می دهد که محصول شما در حال ارتقا به نسخه بالاتر باشد. سیستم خود را ری استارت کنید و دوباره برای فعالسازی تلاش کنید. ACT 21
این خطا در نسخه 10 آنتی ویروس ESET گاها رخ می دهد که برای رفع آن می توانید از نسخه یا بالاتر11 این آنتی ویروس استفاده کنید. ACT 0 - ACT 1 - ACT 2
لایسنسی را که وارد کردید مربوط به کشور شما نیست، Location سیستم خود را روی ایران تنظیم کنید. ACT 32 - ACT 34
اعتبار کد لایسنس شما به اتمام رسیده و باید کد لایسنس جدید تهیه کنید. Error 0015